T cel Mai bun de Vânzare Bixiong FA Dou Toamna și Iarna, pantaloni de Catifea cord Îmbrăcăminte pentru animale de Companie Haine Suspensor Fusta

52.56lei

Etichete: vânzător, Pen 3d print, Pen 3d printer, 3d pen, 3d mâner, cel mai bun de vânzare în 2020, 3d pen vânzare, 3 d pen, 3d pen usb, 3d model pen.

SKU : u135542 Categorie:mall
Distribuiti:
Descriere

  • Originea: Zhejiang
  • Categorii De Produse: Rochie
  • Autorizat De Brand Privat: Is
  • Dacă Brevetul Sursa: No
  • Dimensiune: XS,S,M,L,XL,XXL
  • Categorie: Companie De Îmbrăcăminte
  • Material: Bumbac
  • Principalele Aval De Platforma: Doresc, Amazon, AliExpress, Stație De Independent, Lazada, EBay
  • Cererea de Gen: Un scop general
  • Origine: NC(de Origine)
  • Stil: Petrecere a timpului liber
  • Indiferent dacă sunt Sau Nu pentru a Importa: No
  • Articol: B

I. Instrucțiuni En-Gros

1. Produsele Companiei Suport Lot Mixt, Astfel Încât Varietate Este Bogat, Capitala Nu Va Fi Supraincarcat, iar Afacerea Va Fi mai Ușor să Facă.

2. En-gros Condiții: Livrare peste 200 de Yuani.

3. Dacă Produsul Are o Varietate de Stiluri Sau Culori, Noi Le Va Distribui în mod Egal atunci Când de Transport maritim, Încerca să Vă Dau Stiluri de Cald!

4. Exemplu de Reguli: Uita-te la Eșantion la de Două ori Prețul de en-Gros, și să se Întoarcă Diferența de Timp viitoare.

II.Transport Instrucțiuni

1. Modul de Expediere Sunt Trei: Marca de Logistică.Obișnuiți Verificat.Express .

Marfă De Referință Link-Ul:

2. Toate produsele Citate Nu Includ taxele Poștale, de transport de Marfă și Taxe (transport de Marfă Trebuie să Fie Plătită de către Clientul Însuși).În Scopul de a Salva Marfă Cheltuielile și Viteza de Transport, Orașe Unde Yiwu Logistică și Transport Auto Pot Ajunge, în General, Utilizarea de Logistică și Transport Auto de a Livra Bunuri.Susținem, de Asemenea, Jiaji, Debon si Huayu Logistica (Dacă Este Desemnată de Logistică, Putem Trimite-L la Tine).

3. Timp de livrare: din Cauza en-Gros de Mare Volum, Aveți Nevoie pentru a Plasa o Comanda la Depozit în Primul rând, și Apoi Aranja Alocarea de Mărfuri, Ambalarea și Cadru de Lemn.Noi, de Obicei Livra produsele în Termen de 72 de Ore, Așa că vă Rugăm să nu vă faceți Griji despre Clienți și Prieteni, Este Bine să Plasați o Comandă în Avans, Vă Mulțumesc pentru Înțelegere.

III.după-Servicii post-Vânzare

Vă rugăm să Citiți cu Ridicata al Companiei Instrucțiuni, Servicii post-Vânzare, modalitatea de Plată și de Transport cu Atenție Instrucțiunile înainte de Cumpărături, Astfel Încât Ambele Părți Pot Comunica și de a Coopera mai Bine..

1. Atașat Produsului Imaginile Sunt Numai pentru Referință.Din cauza la Update Sau de Îmbunătățire a Calității Produsului, Unele Configurații, Culori, Stiluri, Etc. Sunt Supuse de a Modifica fără Notificare Prealabilă.Comenzile Sunt Supuse Obiectele Fizice.

2. despre Problema Manipularea Produsului?

Compania Este Responsabilă pentru Întregul Proces de Vânzare a Produselor.Vom Încerca cele mai Bune Noastre de a Face Bine în Sarcini de Inspecție și Verificare.Vom Încerca cele mai Bune Noastre de a Face Bine în Ambalajul Produsului.De Asemenea, vom Încerca Noastre cele mai Bune să Coopereze cu Reputate Companii de Logistică și de a Comunica Bine pentru a Asigura transportul în Siguranță al Mărfurilor.Asigură transportul în Siguranță al Mărfurilor.În Cazul 1. Produs Fault, Degumare și Alte Probleme, Vom Negocia cu Tine printr-o Bună Comunicare și post-Vânzare. 2. Dacă Ai Nevoie de Accesorii, Reemitere-Le atunci Când Le Ajunge Data viitoare.Dacă Aveți Nevoie pentru a Returna Produsul, Costul de Transport Va Fi Suportat de către Cumpărător.Aderarea la Principiul avantajului Reciproc, Cred că Societatea Va Lucra din Greu pentru Încredere.Pentru Că Atunci Când Alegeți Furnizorii, Avem, De Asemenea, Alege Clienții.Vrem Doar pentru a Alege de Cooperare pe termen Lung Clienții pentru a Dezvolta Împreună.

Deoarece Este Ridicata, Livrare Cantitatea Este Foarte Mare, Este Imposibil să se Verifice Dacă Nu Va Fi Fault pentru Fiecare.Probleme posibile Includ Greșit de Livrare a Produselor, Probleme de Calitate a Produselor, Ambalaj Deteriorat, Deteriorat de Transport, Defecte Minore și în Produs.

3. Dacă Aveți Orice Întrebări după Primirea Mărfurilor, vă Rugăm să Contactați Serviciul Clienți.Mai bine după-Vânzare de Servicii pentru Tine

4. Dacă Vom Livra produsele în Timp util, dar Compania de transport Întârzieri Perioada de Livrare Sau Alte Pierderi, Noi Nu Va purta Responsabilități Relevante și de Compensare.

5. Clientul Primește Bunurile 4 Zile Kernel pentru Cantitatea și Calitatea Mărfurilor, Dacă Există Orice Problemă, Feedback în Timp util pentru după-Vânzare de Servicii pentru Clienți.Nu există nici o Obiecție în Termen de 4 Zile după Sosirea Mărfurilor.Se Consideră Că Nu Există nici o Problemă cu Această Cooperare și să Încheie Tranzacția.Dacă Nu Sunteți Mulțumit în mod Subiectiv și Ia Imaginația ca un Motiv, Nu Va Accepta Retur fara Probleme de Calitate.Verificați cu atenție Ambalajul înainte de Livrare,

6. Te rog Comunica cu Serviciul Nostru pentru Clienți înainte de a returna Produsul pentru a Confirma Categorie de Produs și Cantitate.Dacă Ai de a Returna Bunurile în mod Direct, fără Nici o Notificare, Nu Ne vom Descurca.Dacă Produsul Returnat Este Deteriorat, Vom Păstra în Ambalajul Original și Suportă Riscul de Deteriorare.Dacă Produsul Returnat Este Deteriorat, Nu Vom Returna.

7. Vă rugăm să Nu se Întoarcă de la Bunuri Care Nu Sunt de Firma Noastră, Astfel încât să Aducă Neplăceri la Întoarcerea Ta.

Adaugă o recenzie

1 2 3 4 5

Recenzii