De Brand Nou 5.2 BAR Presiune de supraalimentare Temperatura Senzorului MAP Pentru Cummins M11 ISC ISL ISM ISX ISB 5WK96802 2872784 4921324

32.38lei 27.52lei

Etichete: soarta lui ghilgameș, parcare senzor, toua, pe bază de plante toothpast, gpl hartă, cummins isf, gaz senzorului map, cummins foton, pentru cummins, senzor de presiune a aerului limita.

SKU : u1180 Categorie:Automobile Senzori
Distribuiti:
Descriere

  • Histerezis: senzor map
  • Producător OEM Numărul: 4921324, 2872784, 5WK96802
  • Atribut: IVOK Brand de Echipamente
  • Liniar: 2872784, 5WK96802, 4921324
  • Rezoluție: 5WK9 6802, 2897334
  • Tip Senzor: Piezoelectric
  • Repetabilitate: Aer Admisie Senzor MAP
  • Pin Contează: 4-pin
  • schimb numărul parte: 5WK9 6802, 2897334
  • Sensibilitatea: 4921324, 2872784, 5WK96802
  • Gama de măsurare: 5.2 Bar
  • Gama De Presiune: 5.2 Bar
  • altă parte numărul: 2872784, 5WK96802, 4921324
  • Tipul De Semnal: Semnal De Tensiune
  • Origine: China
  • Nume De Brand: IVOK
  • Nume De Tip: De Presiune de supraalimentare Temperatura Senzorului MAP
  • Tip: Intake Air Pressure Sensor
  • Stil: Capacitate Tip

Gama De Presiune: 5.2 Bar

Aplicații: Pentru Cummins M11 / ISC / ISL / ISM / ISX / ISB

Garantie: Da, 1 an garanție

Portul Material: Plastic

Condiție: de Înaltă Calitate, Din stoc, nou-nouț

Caracteristici & Beneficii: nivel Ridicat de precizie Cu compensare de temperatura Versiune suplimentare cu senzor de temperatură integrat

1. TRANSPORT LA NIVEL MONDIAL . (Cu excepția unor țări și APO/FPO)

2. Comenzile procesate în timp util după verificarea plății.

3. Am doar nava a confirmat pentru adrese.Comanda adresa TREBUIE sa CORESPUNDA cu adresa de Livrare

*De mai sus timp de transport maritim este numai pentru referință, cumpără sezon, vremea rea poate provoca o întârziere.

*Post air mail pentru țările Est-Europene, Sud-Americane țări poate dura mai mult de 60 de zile.

1. Vă mulțumesc foarte mult pentru alegerea YUKA , oferim 7 zile se întoarcă serviciul.

2. Vom verifica fiecare bucată de produs înainte de expediere, cu toate Acestea, unele pot obține daune în timpul transportului.Dacă există orice probleme de calitate, vă rugăm să ne contactați în 7 zile de la primire.Vom rezolva problema.

3. Pentru orice motiv, doriți să reveniți, vă rugăm să ne contactați în primul rând în 7 zile de la primire, și să păstreze produsele în original, atunci când se întoarce vă rugăm să plătească costul de transport maritim, vom încerca noastre cele mai bune pentru a vă ajuta, vă Mulțumesc.

4. Satisfacția dumneavoastră și feedback-ul pozitiv este foarte important pentru noi, vă rugăm să lăsați feedback-ul pozitiv și 5 stele, Dacă sunteți mulțumit cu produsele și serviciile noastre.

Pentru orice motiv, dacă sunteți dezamăgiți, vă rugăm să nu direct lăsați feedback-ul negativ, contactati-ne, vom încerca noastre cele mai bune pentru a face să vă mulțumiți.

Adaugă o recenzie

1 2 3 4 5

Recenzii